


Vanliga frågor
QR-koder
Ska jag skriva ut QR koderna själv?
Vi skriver ut alla QR koder och skickar i ett brev till dig.
Hur vet ni vilka QR-koder jag ska ha?
Du ansvarar för att skicka oss en lista över vilka tygprover du har hos respektive agentur.
Vad händer om en QR-kod försvinner eller förstörs?
Kontakta oss och tala om vilket tyg QR-koden hörde till så skickar vi en ny till dig.
Min leverantör har skickat ut en ny prislista till mig. Behöver jag nya
QR-koder till deras prover nu?
Du behöver aldrig byta ut en QR-kod på grund av prisändringar. Systemet uppdateras automatiskt när det sker en prisändring. Priset som visas när du skannar QR-koden är det aktuella priset.
Varför får jag bara 10 QR-koder när jag vill prova på Fibes App?
Vi skickar ut 10 QR-koder kostnadsfritt till dig, så att du får prova på hur det är att skanna istället för att leta i prislistor. Väljer du att fortsätta skanna med Fibes App får du QR-koder till alla dina tygprover, förutsatt att agenturen finns med i vårt system.
Abonnemang
Hur lång bindningstid har ni?
Vi använder oss inte av bindningstider. Avsluta när du vill.
Jag delar min verkstad med en annan firma. Behöver vi två abonnemang då?
Du bestämmer själv vem du vill dela din inloggning med. Men det är du som står på fakturan, och på agenturens faktura, om du beställer genom appen.
Vad kostar ett abonnemang hos Fibes?
Fibes App kostar lite drygt en timmes betald arbetstid per månad. 750kr/m exklusive moms. För medlemmar i STM är priset 600kr/m. Alla har möjlighet att prova appen gratis i 30 dagar.
Vem kan använda Fibes App?
Alla som arbetar med inredningstyger och har ett registrerat företag kan använda Fibes App.